[music] Lady

這首歌詞意真切,肉麻極致,使人難以忘懷~
Kenny Rogers 用低沉且極富魅力的嗓音,唱出男孩對女孩的心意
使少女的我,有點招架不住XD (倒)


Lady
by Kenny Rogers

Lady, I’m your knight in shining armor and I love you
You have made me what I am and I am yours
My love, there’s so many ways I want to say I love you
Let me hold you in my arms forever more

女士,我是身穿閃亮盔甲 (來保護你) 的武士
我愛你
你造就了我,我是你的人
我的摯愛,真不知該如何說我愛你
我要將你擁入懷中,與你永不分離


You have gone and made me such a fool
I’m so lost in your love
And oh, we belong together
Won’t you believe in my song?

你已離去,讓我悵然若失
我是如此深陷於你的愛裡
噢!我倆屬於彼此
你可相信我歌中對你的款款情意?

Lady, for so many years I thought I’d never find you
You have come into my life and made me whole
Forever let me wake to see you each and every morning
Let me hear you whisper softly in my ear

女士,這麼多年了
我以為不可能找到你
妳已走進我的生命,使我充實完整
讓我每天清晨醒來便可見到你的倩影
讓我時時聆聽妳在我耳畔的低語


In my eyes I see no one else but you
There’s no other love like our love
And yes, oh yes, I’ll always want you near me
I’ve waited for you for so long

在我眼中,除了妳沒有別人
沒有別的愛情像我倆一樣深摯
是的,我要你永遠在我身旁
我已等妳很久了

Lady, your love’s the only love I need
And beside me is where I want you to be
‘Cause, my love, there’s somethin’ I want you to know
You’re the love of my life, you’re my lady!


女士,妳的愛是我唯一需要的愛
我要與你長相廝守
有些事我要你明白
妳是我一生的摯愛
妳是我的女人



- - - - - - - - -
如果有人真心對我唱這首歌
我應該會衝向抱住和深吻他

不過這種濃厚的愛會不會使人窒息呢@@

真正愛過,雖死猶生;不敢去愛,雖生猶死。
這是我一位巴西朋友說的
恭喜她訂婚了^^

Comments

Popular posts from this blog

[Note] IFRS vs. US GAAP (part 2)

MC script of ICAIT (上)

讓Ball & Brown來解釋十二月